gulgull Arkadaşlar merhaba ben şeker yüklemesi yaptırdım gebelik şekerim çıktı doktor diyeti tavsiye etti sizin başınıza da böyle bir şey geldi mi ben 25 haftalık gebeyim tecrübelerinizi benimle de paylaşabilir misiniz Yani demem o ki gebelik şekeri çıkınca ne oluyor ki kötü bir şey mi
Ilkayy gulgull gebelik şekeri bebeği etiketleye bilir çok dikka etmen lazım. Tatlıdan meyveden uzak dur hep sebze tarzı et türü beslenmen lazım suyun çoğala bilir bebek sağlıksız kilo alabilir bende de gebelik şekeri vardı bebek sağlıksız kilo aldı ve 38 +1 de bebeği sezeryanla almak zorunda kaldılar
aysenurtc gulgull gebelik şekeri bebek ve annede çeşitli sıkıntılara neden olur : iri bebek , erken doğum/ doğumun zor olması sezaryen ihtimalinde artış bebekte sarılık , solunum sıkıntısı, ilerleyen yaşlarda çocukta obezite riskinde artış
Bebek4545 gulgull canım bende de yüklemde gebelik şekeri çıktı. Kesinlikle beyaz ekmek yemedim şeker hamur işi tatlı yemedim. Sabah öğle akşam aç ve tok sekerimi ölçtüm kontrol altına aldım. Doğum yaptım şükür bir sıkıntı çıkmadı.
alyaninannesi2 Ilkayy kaç kilo doğdu acaba ? Bende şeker yok ama aşırı ilerde gidiyor. 33 te 2600 dü 38 de sezeryan olursun bu gidişle dedi biraz tedirginim
Bebek4545 gulgull canım bimde bı ekmek satılıyor tam tahıllı 10 tlydi sanırım sabah kahvaltida 2 dilim o ekmek domates peynir zeytin yumurta yeşillik. Öğlen sebze yemeği yoğurt akşam ya sebze yemeği ya balık köfte ama köfte fırında yaptım bol salata az yağlı. Bazen öğlen yulaf süt içine tarçın ekledim şekeri dengeliyor diye. Meyve yerken üzerine mutlaka tarçın ekeledim suyun içine çubuk tarçın koydum
Bebek4545 Bebek4545 çaya hiç şeker koymadım tatlı hiç yemedim haftada bir sütlü tatlı ile kendini ödüllendir dedi Dr ama bir iki kaşık alıp bıraktım hep
Gokcen35 Bebek4545 canım merhaba ben de 26.haftaya girdim. 24 .haftada sağlık oc.yükleme yapıldı açlık 107 tokluk 229 çıkyı kadın doğuma yolladı dr. Beneğin gelişimi iyi haftası uyımlu suyum da iyi çıktı. Diyetisyene yönlendirdi.önceki haftalar tatlıya çikolataya dikkat etmiyordum yiyordum fazlasıyla. Kestim tamamen korkumdan .evde ölçüyorum güzel çıkıyor şimdi . Takip edip hafta içi gidicem bidaha . İndüllin faln diyorlar korkuyorum. Böyle dikkat edersem düzelir mi acaba çok tedirginim
Bebek4545 Gokcen35 Evwt canım Dr bana evde ölç diyet uyarsan insülin yok dedi ben kullanmadım şükür benim 199 çıkmıştı