goktugun_annesiii
Ah bende hala doktor kararı veremedim 20. haftadayım, bende tuzladanım bu arada :) Medipolde Canan hocaya devam ediyorum baştan beri, sancı odasına eşler alınmıyor sanıyodum ama alıyorlarmış yeni öğrendim. Doğuma da genelde geldiğini söyledi o yüzden sevindim, baya güven veriyor bana kendisi. Siz doğum konusunda neler konuştunuz acaba?