Anne88 Canım femara daha iyi diyorlar.Ben yurtdışında yaşıyorum.Burada klomenin fiyatı düşük ama femara pahalı.Bende bir kaç kez klomen kullandım,yumurtam oluşdu fakat hamile kalmadım.Doktorumu değişdirdim o femara verdi.Yumurtanın olgunlaşması yetmiyor malesef ki kaliteli olmasıda gerek.Olgunlaşsa ama kalitesiz olsa yine hamilelik tutmaz yani.