Geçen hafta Cuma ikinci kovid aşımı oldum Cumartesi’de şeker yüklemesi yaptırdım.Pazardan itibaren bebeğimin haraketleri eskisi gibi değil arada hissediyorum ma böyle yumruk gibi toplanıyor o şekilde bi his.Normalde kıpır kıpırdı biraz tedirgin olmaya başladım