Merhaba güzel anneler anı olarak bunu buraya yazmak istiyorum sadece 18+1 de cinsiyetimizi öğrendik ve bir kızım olacağını öğrendim çok heyecanlandım bir oğlum var bir de kızım olcak ve kız annesi olmak içinnn çok sabırsızım bugün 18.+5 günlüğüz ve kaç gündür hareketlerini hissetmiyorum maşalah bugün kımıl kımılız 😍😍😍😍