isterseniz başka bir doktorda daha baktırın içiniz rahat edecekse ama arkadaşlar da yazmış çatı darlığı yürüyüş veya hurmayla açılan bir şey değil bebeğim de biraz iri diyorsunuz hiçbir şey sağlıktan ve doktorun önerisinden daha iyi değil diye düşünüyorum riske atmayın