Sedaceylan merhaba
Ben ikili test yaptırdım.
Ama ikili testin zaten %100 kesin olmadığını söylüyorlar tüm testleri kişinin kararına bırakıyorlar. Eğer ayrıntılı detaylı ultrason yaptırma imkanın varsa daha iyi olduğunu söylüyorlar bide yaş önemli anne baba yaşını baz alıyorlar. Bizde sonuç değerin altında çıkmasına rağmen 3lü test yada detaylı ultrason yaptırın daha kesin sonuç dediler. Bide bu testi eğer değeriniz yüksek cıktı diyelim su aldırma işlemi falan yaptırmayı düşünmüyorsanız yaptırmayın derim hamileliği zehir ediyorlar. Kardeşime down sendromu dediler ama cok sukur sağlıklı. kendi kızıma da öyle dedi doktor meğer yanlış yeri okuyup söylüyormuş. Yanı sizin psikolojinize bağlı eğer ultrasonda burun kemigi olusuyor ense kalınlığı iyi diyorsa doktorunuz sizin psikolojinize bağlı yaptırmak yapınca sonuç çıkana kadar insan gene üzülüyor.