ezojuk Kızlar sabah nişanım geldi doktora gittim nts de sancımda cıktı ama düzensiz 2 cm acılmam var eve geldim sancıların düZene girmesini beklicem heralde tahmini sizce nezaman dogururum :))) bunu böyle nekadar cekicem acaba varmı bunları yasıyan
Lilayla ezojuk ay çok heycanlı inş bi avazda kolay doğumlar olsun canım ben daha tecrübesizim üste gelsin diye yorum yazdım ❤️
iki_prenses_annesi ezojuk hadi hayırlısı olsun canım benim sabah 9 da nisanim geldi hastaneye gittim yatisimi yapacaklardi istemedim eşim yalnız diye imzamı attım çıktım hemen o gece 12 ye kadar dayanabildim sabah 4 buçukta da kızım doğdu . Senin için de hayırlısı olsun 🙌🌺
Zehra9616 ezojuk ufak sancilarda oturma yuru aktif olmaya calis o baya ilerleticektir 😊saglikla alin kucaginiza
ezojuk iki_prenses_annesi ins bakalım sancım var ama cok degil düzensiz yeterli degilmis beni eve gönderdi zaten bekliyorum bende ins gelirde sancıyı cok cekmem
iki_prenses_annesi ezojuk mümkün olduğunca zaten sancini evde çek canım hastane ortamında daha stresli olur Rabbim tek avazda kurtarsın 🌺
Cnsakklc Benimde sabah nişanım geldi bende hemen doktora gitmedim bekliyorum biraz kasılmalar düzene girsin diye ☺️Allah kolaylık versin hepimize inşaAllah
ezojuk DefneRana doktorda dedi öyle bugun yarn haftaya beli olmaz dedi önemli olan acıklık dedi bide sancı sıklıgı