Berkem78 Dilekonsekiz **** bende 35 haftayım hala çalışıyorum zorlanıyorum evde kucuk çocuğum var iki yaşında geceleri göğüs kafesim ve kaburga agrısı cekiuyorım bebis kaç kg sizin bu arada
Dugisim Dilekonsekiz aslın da rahatım tansiyonu saymazsak. Ilaç kullanıyorum. Yarın sezeryan için gün verilecek. Dua ediyorum 36+ ya geçerim de öyle doğar.. bugün tam 35 oldum . Ciğer geliştiricileri vuruldum. Bekliyorum. Rabbim küveze girmeden kucağıma almayı nasıl etsin.