32+3 haftalik gebeyim kızlar bugün doktora gittim bende protein kaçağı başlamıştı geçtiğimiz 2 hafta da tansiyon takibi yapıyordum hep.Tansiyonum yoktu. Bugün gittiğimde doktorum gecen haftaya göre bebegin sadece 1 haftada 100 gr aldığını söyledi biraz moralim bozuldu ama normal olabilir 1700 gr suan dedi. Zaten baştan beri bebegimde 1 hafta gerilik hep vardi. 2 gün kadar havuç suyu tüket gel 2 gün sonra yine bakalim bebeğinin suyuna dediler. Henüz 1700 gr doğsa çok zayıf çok korkuyorum suyu arttırmak için ne yapmam lazım. Yada protein kaçağı suyu azaltır mi bilgisi olan varmi😔☹