Kızlar bu soru çok soruluyor ama sonuçta herkes içinden geleni yapıyor ya da mecburi sezeryan oluyor vs vs yani kimine normal zor kimine sezeryan önemli olan senin hangisine gönlün var mesela beni herkes sezeryana yönlendirmişti ben inatla normal istedim çok uzun saatler sancı çektim çocuk takıldı birsürü mevzu oldu ama yine de ikinci de normal yaptım yani ben göze almıştım herşeyi gözümü karartmıştım yani bazısı da tam tersi asla normal istemez önemli olan bence senin hangisini içinden geçirdiğin