Ezo_ezo Merhaba arkadaşlar 7+4 hamileyim ilk kontrolüme 4+5 de gittim doktorum çok küçük daha bebiş demişti haftaya gitmeyi düşünüyorum kalbi atmaya başlamışmıdır acaba ilk hamileliğim 🙂
Elsu26 Ezo_ezo ben tam 7 haftalıkken duymuştum ama 8-9 haftalıkken duyanlarda var 😊😊 hayırlı olsun inşallah 😊
Aynur35 Ezo_ezo bende yeni hamileyim benim de ilk.. kalp atışı ne zaman duyulur bende merak ediyorum şurada bekliyim bende inşallah biri aydınlatır
Tazeannee000 Ezo_ezo ben 5+2 de hamile oldugumu öğrendim 10 gün sonra gel kalp atışını duymak için dedi gittiğimde 6+6 idi duydum cok sukur şimdi de 12+1 haftaligiz😍
Merveonay Ezo_ezo büyük ihtimalle duyardın bebeği küçük dediğine göre keseyi gördü demekki idrara sıkışık git ama ultrasona gireceğin zaman daha net duyuluyor ben ilk gittiğimde evde yapıp gitmiştim dedi doktor fikir olsun sana hayırlı olsun 😉
Elsu26 Aynur35 ultrason da çıkan tarihe göre çünkü son adet tarihimi hatırlamıyordum 32+6 haftalık hamileyim şuana kadar hep haftasıyla uyumlu gitti 😊
Aynur35 Ezo_ezo benim de ultrasonda 1 hafta geriden geliyor 10 gün sonra gel demişti geçen hafta ama erken gidip duymamak üzer strese girmemek için biraz uzatmak istedim ama sabırsızlanıyorum da ☺️
Ezo_ezo Aynur35 bende giderimde duyamam diye daha gitmedim önümüzdeki hafta gitmeyi düşünüyorum son adet tarihime göre 7 hafta 4 günlk ama ultarasonda kaç bilmiyorum heycqndan sormayı unutmuşum