Naneliayran elazigda yaşıyorum 1 yıldır. 9 gün onxe ikizlerime doğum yaptım fethi sekinde. 🥰 hamileligim cok zor geçti ikiz olduğu için. kızıma hamileykende cok kolay geçmişti 37.hafta da dogun yaotim necati hoca da doğurdum cok cok cok cok cok memnun kaldım hem hastane hem dr hem çalışanlardan. kizimi medikalde doğurmuştum sersefil olmuştuk neredeyse mahkemelik olacaktik😁