Canım merhaba. Ben de maalesef aynı durumdayım. Keseyi gördü doktorum ama düşük tehlikem olduğunu söyledi beta takibi yapıyor 799 dan iki gün sonra 1030 a yükselmiş. Progestan verdi lekelenmem vardı şuan leke durumu bitti ama beta benimde aklımı çok karıştıriyor. İnşallah Allah gönlümüze göre nasip eder. Dua etmekten başka bir çaremiz yok