Kızlar kontrole gittiğim doktor boy kilo endeksine göre belli bir kiloya geldiğinde aspirine başlayalım dedi dün de bahsettiği kilo oldum doktora söyledim 100 mg başlayalım dedi günde bir sefer bu varis oluşuyormuş onla için ama ben bugüne kadar hiç kullanmadım birşey olur mu ki bebeğe bi de kanamam hiç olmadı ama kanama başlatır mı acaba saçma sapan sorular geliyor aklıma birşey olmaz değil mi başlasam mı? 🤦♀️