Ervasel Kizlar beşik alırken uyku setiyle birlikte almıştık o zamn hiç düşünemedim bı de ilk gebeliğim .bugün fark ettim beşik kenar koruyucularin fermuari yok sungeriyle beraber makineye atsam bozulur mu
MMmommy Ervasel ben süngerleri çıkarıp atmıştım ama yıkama talimatında süngerle birlikte yıkanabilir yazıyordu. Sonradan farkettim. Eüşükte yıkayın isterseniz
Tugba61 Ervasel bizde yeni aldık beşikle birlikte uyku seti koruyucu minderleri içimdeydi. Heyner marka. yıkama talimatında makinada sıkma yapmadan 30 derecede yıkayın yazıyor o minderleri. Açıkçası çok agırlaştım makine sıkma yapmadan yıkayınca benim elimle onu sıkacak gücüm yok 🤦🏻♀️
Valeria Ervasel bizim aldığımız da öyle atıcam makineye başka çaresi yok🙊 30 derecede yıkayın demişti satın alırken görevli, fermuar var mı diye bakmamıştım ama sorun olsa yıkamayın derdi diye düşünüyorum.
Beyzabeser Ervasel sıkmayı en dusuge alıp 20 30 derece de yikadim birsey olmadi babynestini de yikarken cok dusundum qma sıkmayı dusük yapinca onda da problem olmadi 🙈
Beyzabeser Umay34 onlar da besigin icini cok daraltmiyor mu? Yani uzun sureli kullanim icin uygun degil gibi kendi fikrim. Ama görsel olarak cok guzel duruyorlar
Ervasel Tugba61 Valeria teşekkür ederim 🌹 bende 30 derecede yikayayim alırken hiç dusunememistim şimdi iş yıkamaya gelince yıkayıp yikamama arasında kararsız kaldım yeniden fermuarlı diktirip üzerine mi geçirsem diye düşünmedim değil 😊
Tugba61 Ervasel onu bende düşündüm 😅sıkma yaparak yıkayacaksanız sonucu buraya yazabilir misiniz çok buruşma oluyor mu. 34 teyim gerçekten onu sıkmayla uğraşmaktansa hiç yıkamayayım diyorum vakumlu poşette geldi zaten 😅
Beyzabeser Tugba61 ben samsung kullaniyorum sıkma olarak gösteriyor ama baska makinelerde sanirim devir daha yavas döndürüyor belki devire denk geliyor olabilir