aysenurtc Ayse476 11-14 haftalara arasında yaptırılır . Ben 13. Haftada yaptırmıştım üniversite hastanesine kadın doğuma randevu alıp gitmiştim haftası geldiği için doktor önce ultrason bakıp tahlil istiyor kan ve idrar veriyorsunuz.
aysenurtc Ayse476 doktora gidip 2 Li test için haftanızın geldiğini ancak hiç bir şekilde sıra bulamadığınızı söyleyin rica ederseniz kayıt açtırır bence .