Taze1anne rica ederim canım ilk üç ay zaten bebek dışa kapalı oluyor sallamana gerek yok sonra isterse sallamaya başlanır yani istemediğinde gereksiz yer kaplıyor kullanılmadığında hem de masraf oluyor boş yere ona verilen parayla baska ihtiyacları görülebilirdi ben şuan hiçbişey almayı düşünmüyorum mesela sadece gardrop alıcam sonrasında onun uyku alışkanlığına bağlı gerek olursa alıcam bişeyler şuanlık baby plus anakucağı yeterli olacak diye düşüniyorum bebek beşiğine ve anakucağına dönüşme özelliği var pratik bir ürün tavsiye ederim