NurKaradmn Evet kızlar daha önce alttan muayene olmuştum ve bir parmak açıklığım çıkmıştı çığlık çığlığa acı dolu bir muayeneydi doktorum salı günü çatı muayenesi olacağımı söyledi ondada canımın o kadar çok yanmasından korkuyorum napıcam moral verin 😣
Deletedmom15257 NurKaradmn sıkma kendini az hissedesin karşındakine bağlı dr iyi şekilde motive edip yaparsa hiç acimaz
ZeykemKaya NurKaradmn valla bana elıyle degılde sopa gıbı bıseyle baktı hatta ekrandada gozuktu oda hıc canımı acıtmadı elle nasıl olur cok merak edıyorum :-(
MelikeEvrenolu Kuzum hiç korkma sonuçta bu yapılmak zorunda anlaşılması için. İnan bende oldum hiç acı falan hissetmedim. Hemşirenin elini tut kendini bastırmaya çalış saniyelik iş korkma
NurKaradmn MelikeEvrenolu orası öylede daha önce kötü bir olay geçince insanın başından zaten korkuyordum iyice korktum
Yusufveannesi NurKaradmn bn o catıya çıktım da aynı senin gibi oldum kendimi çok kastım ve sabahına Doğumum gerçekleşti 36 buçuk hamileydim
Eliffff NurKaradmn canım bende 38. Haftada oldum çatı muayenesi.ve hiç öyle bi acım olmadı.kendini kasmamaya çalış rahat bırak
NurKaradmn Defnemira sezeryan sonrası vajinal doğum düşünüyorsan doktorunla görüş ona göre yapar veya yapmaz ilki neden sezeryan oldu ?
Wrw Bende bugun oldum çatı muayenesini çok tedirgindim ama çok şükür hiç düşündüğüm gibi olmadı sadece basınç gibi bişi hissediyosun ama derin nefes alırsan daha rahat oluyo zaten 10 15 saniye sürüyor inş. Sende kolay atlatırsın 🙏