Ozge343 38+5 oldum artık heran gelebilir dedi Dr. ama benim ilk gebeliğim olduğu için anlamıcam diye korkuyorum zaten 1 haftadır belim fena ağrıyor pekii doğum sancısı nasıl olur kii ??
mavilimon1033 Ozge343 benim sabahtan başlamıştı önce nişanım geldi sonra adet sancısı gibi ağrılarım oluşmaya başladı gece 12 ye kadar öyle devam etti 12 den sonra ağrılarım artı 5 dk da bir geliyordu 30 saniye sürüyordu gece 2 den sonra ağrılarım öyle artıki dayanamıyordum artık sabah 7.30 a kadar çektim sonra doğumum gerçekleşti yani sancın başladığı zaman anlarsın
DefneRana Ozge343 benimde yatınca belimden sancı giryor ayağa kalkınca geçiyor ama hastane mesafeniz çok yoksa yetişememe anlamama gibi bi durumunuz yok özellikle ilk bebekte her halükarda yetişrsnz
ZEhrA_94 Ozge343 canım doğum sancısı olduğunda belden bacaklara doğru yayılan düzenli bir sancı arttığında da ayırt edilemicek gbi değil zaten bel ağrıların ağırlık merkezine olan baskıdan oluyor ama kasıklarına kadar vuruyorsa açılma başlamış olabilir bu ara sıklıkla yürüyüş ve squat seni rahatlatacaktır
Deserya22 Ben de merak ediyorum aklıma şu takılıyor gece aynı doğum sancısı gibi sancı oluyor belde kasıklarda falan sonra uyuyorum geçiyor acaba uyuduğum için mi geçiyor uyumayıp duşa girsem hareket etsem daha artar mı ?
mavilimon1033 Deserya22 eğer geçiyorsa yalancı sancılardır çünkü gerçek Doğum sancıları hiç geçmiyor hatta git gide artıyor
Sblatc Deserya22 bende de sanki özellikle geceleri oluyo. Yatarken diyorum acaba sabaha hastanelik olur muyum geçer mi😅 şimdilik yalancı sancılar sanırım
Ozlem2904 Deserya22 geçenler yalanci sancilar, bugun dr a sordum bendede oluyodu bu haftalarda olur en cok yorgunken yoklar seni dedi
Ozge343 Minisi Kasılma dediğin nasıl oluyor cnm bnm bebek böyle toplanıyor biyerde sonra düzeliyor dönüyormuş gbime geliyor ama ağrı olmuyor sadece karnım sertleşip şekil değiştiriyor
Ozge343 DefneRana benimki yatarkende ağrıyor otururkende ayaktaykende sürekli ağrıyor belim🙄 taksiyle 10 dk lik yerde hastanem
DefneRana Ozge343 ooo çok yakınmış hiç sıkıntı olmaz çantanızı alır çıkarsınz hemen doğmuyorlar ben ilk bebekte şiddetli 20 saat sancı çektim en az çeken yine 3-4 saat çekiyor o yüzden stres yapmayn
Minisi Ozge343 Aynen bnde, 1dk fln bebek kendini sertleştiriyor semsert oluyor karnın, nst bir kere bebek kendini semsert etti, o süreçte 80 sancı gösteriyordu,ağrım sızım yoktu hiç
Ozge343 ZEhrA_94 Bel ve kuyruk sokumuna ağrı yayılıyor ara sırada geceleri özellikle rahmin üstünde bıçak saplanmasi gibi ağrı oluyor squat yapmaya çalışıyorum bikac gündür hurma yemeye de başlamştim zaten bakalım nolcak 😊
Btl_ulusal tugbadugan0000 korkutmayayım diyip kötü bir şey diye de yazmanız ne kadar saçma tecrübesiz olduğumuz için zaten korku var bir de böyle yazmanız hiç doğru değil
Ahsendsl Ozge343 ritmik şekilde regl sancısı gibi ama daha şiddetli tabiki. Yani düzenli şekilde kasıklarınıza bir ağrı giriyor. Diğer ağrılardan ayırt etmek kolay merak etmeyin 👍🏻
ZEhrA_94 Ozge343 tmm canım o zaman açılmaya başlamışsın sıcak duş squat iç çamaşırını devamlı kontrol et