Edaliko Kızlar gokkusagi magnet yapmaya niyetlendim yapan var mı aramızda bebisler için hangi malzeme almalıyım öneriniz var mı yada yapan görsel atmak isteyen. Bütün gün evdeyim hem bisey yapmak istedim hem fiyatlar böyle yuksekken yapabilirsem kendim yapayım dedim önerilerinizi bekliyorum
Fulyaaa1 Edaliko bende yapmayı düşünüyorum yakın zman da da başlarım gibi kendim uğraşmayı seviyorum da nikah hediyeliğimi de kendim yapmıştım :)
Deletedmom_33 Edaliko Makrome 3mm ip alın 3-4 renk, silikon tabancası ve içine 2-3 adet silikon, magnet yazın trendyolda 100 tanesi 25 TL gibi olanlar var. Bunlar yeterli olur bende anahtarlık yaptım gökkuşağı magnete başlayacağım☺️
Edaliko Fulyaaa1 birlikte çıkalım o zaman bu yola 👼😃 bende emin olamadım yapabilir miyim diye bugün malzemeleri alsam mı diyorum
Edaliko Fulyaaa1 kız cinsiyet biraz daha pembe lila tonları hoşuma gitti yapılanlara bakınca. Krem -pembe - lila . Sizin cinsiyet neydi
Fulyaaa1 Edaliko benim de kız bende lila düşünüyorum aslında bi kaç renk fikrim var buraya atarım resim 🌸
kcnr https://ty.gl/mpdl3c3lpw Merhaba ben bu ipten almıştm kapı süsü ve avize yaptım gökkuşağı ile süsledim gökkuşağı yapımıniçin yumuşak firkete tokaları eğerek içinde kullandım daha muazzam durdu yayı magnet içinde kullanabilirsiniz ipler güzel yumuşak sarımları iyi mağazadan görerek aldığım ipleri bunun kadar beğenmedim onlardan yaprak anahtarlık yaptım. Gökkuşağı sararken sarım yönü de çok önemli ona dikkat edin 3mm ip yeterli olacaktır kolay gelsin şimdiden 🥰🌸👍
kcnr Edaliko normal topuz yaparken kullanılan tel tokalardan eğer kısa gelirse büyük yaylar için ikisini arka arkaya ekledim ipin içine gizliyorsunuz zaten belli bile olmuyor tuhafiyelerde yumuşak telide satılıyordur ama gerek yok bence elimde bol bol vardı tokadan kullandım [img]https
kcnr Edaliko kapı süsünde kullandığım gökkuşağının içine ekleyerek yaptım mesela diri duruyor o şekilde olunca.
Deletedmom_33 RumeysaNur34 3 lü almıştım Trendyoldan makrocity satıcı mavi-pembe-krem daha sonra a101 den gri aldım gelmişti ya geçen haftalarda. Şuan mavi az kaldı 250 Gr idi galiba 100-120 Gr kaldı o yüzden en orta kısma onu kullanacağım.