Yukselemn canım sakin ol benim 181 çıkmıştı😂😂 diyetisyene yönlendirdi doktorum, kilom azdı zaten, gebelikte de 3 kilo almıştım o zaman, meyve ve sebzelerden ölçülü yemem gerekenleri, sadece erken saatte yemem gerekenleri vs. güzel bir liste yaptık konuşarak 8.ayıma giriyorum daha 4 kilo aldım ve şekerim de normal seviyelere geriledi, gebelik boyunca tatlıdan iğrenmeme rağmen, tam o yükleme zamanlarında vücut yapısal olarak şekerli şeyleri çok istemişti zaten doktorum da vücudun şeker isteğinin tam da şeker yüklemesi tarihlerine denk geldiğini söylemişti. Doktorun yol gösterecektir. ❤️❤️