prensesannesiiiiii 29+4 olduk 2 gün önce DR kontrolümüz vardı herşy yolunda elhamdülillah 🤲Dr bir sıkıntı gözükmüyor 34te nts ye başlarız dedi 🤷♀️1 ay sonra tekrar gideceğim o zamanı hesapladğmda 33+4 olmuş olacağız inşallah siz ne zman başladınız kızlar??
marbling10 prensesannesiiiiii genelde 34 ten sonra başlanıyormuş diye duydum, ben de 32 deyim başlamadık henüz
Cansudkmts prensesannesiiiiii ben suan 32 haftalığım doktorum 36 haftalıkken gel dedi o zaman nts bağlanacaksın demişti 34. Te başlanması biraz saçma 🤦🏼♀️ Ama tabi doktorun bildiği birsey vardır
prensesannesiiiiii Cansudkmts 36da çok geç değil mi ya 36da gideceksin sonra 38de 38den sonra 3 günde bir diye biliyorum
marbling10 Cansudkmts neden 34 te başlaması saçma? Hatta çoğu yerde (happymom uygulaması dahil) 32 de başlanır diyor
Hzlkaya prensesannesiiiiii 36dan sonra her hafta gidiyosun 40ı doldurdun beklersen eğer o zaman 3 günde bir çağırıyor bende 35de başlamıştım kızımda
Cansudkmts prensesannesiiiiii suan 32 haftalığım hamileyim normal gidiyor zaten söyle birsey var riskli bir hamilelik geçirsem yada çoğul gebelik olsa evet başlanmalı ama doktorum 36 da başlarız bebek iyi gidiyor dedi sonra 37 tekrar gelirsin sonra 3 günde bir dedi sanırım bu doktordan doktora değişiyor yani
prensesannesiiiiii Liyuzamom benimde vardı ama bu defa herşy yolunda dedi çok şükür 🤲inşallah sizde daha iyi olursunuz
dudininannesi prensesannesiiiiii Aynen. Ben 34 haftalığım henüz git demedi. 36dan itibaren nst istiyomuş. Her doktorun muayene şekli farklı 🤷🏻♀️
prensesannesiiiiii marbling10 valla bende burda öyle okudum ama benim doktorum bir sorun yok dedi 34te başlarız dedi 🤷♀️🤷♀️
Cansudkmts marbling10 her doktor aynı degil ve ben hiç 34 te başlandığını duymadım çoğul gebelik ve riskli bir gebelik olmadı sürece ondan saçma geldi ve bence bu kişiden kişiye değişe bilir benim kendi doktorum bir problem yok 36 girince gel dedi direk sana der ben 34 gel der bu doktorada bağlı