Sevgice26 Kızlar gelinimiz 6 haftalık hamileydi betası 170 den 35 e düşmüş kanaması başladı doktor düşük yapıyosun demiş ilaç vermiş ama kolay ağrısız düşük yapmak için yatıp dinlenmelimi yoksa daha çok mu hareket etmeli yardımcı olun
Pnaar34 Sevgice26 icinde parca kalmamasi icin ıkınmasını tavsiye edebilirim. Ben dusuk yaparken ıkındıgm icin kurtaja gerek kalmamstı. Cok gecmis olsun 😞
Sevgice26 Pnaar34 anladım canım teşekkür ederim peki doktor yatmanımı önerdi hareket etmeni nasıl geçti o dönem
Pnaar34 Sevgice26 doktor anladı zaten düsük yapacaksın ,yapacagın hicbirsey yok dedi. agrıdan sancıdan yataktan kalkamıyorsun zaten sancılı bir sürec umarım cabuk atlatır