8 haftalık hamileyim, çok bunaltım oluyor en son dün saat akşam 7 gibi prilam içmiştim bugün sabah kahvaltısından sonra zofer içtim daha etkili diye çünkü gün içinde gerçekten çok kötü oluyorum. Sizce birşey olur mu yani diğer prilam ilacının etkisi geçmiştir değil mi ?