Kızlar günaydın dün doktora gittikten sonra hamburger yemeğe gittik içindeki köftesi de çok inceydi ama hafif pembe gibiydi tamamını bitirmedim ama biraz yedim. Ama afedersiniz ishal oldum sabaha kadar çıkamadım tuvaletten ondan oldu büyük bir ihtimal. Sonra da korktum baya taksoplazmadan falan. Testi de yeni yaptırmıştım. Var mı başına böyle bir şey gelen. İnşallah olmam taksoplazma falan