Kızlar merhaba 30+5 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı doktorum artık 2 haftada bir gel dedi ama henüz erken değil mi genelde 34 den sonra bu sıklıkla gidildiğini duymuştum birde bebeğim dönmemiş doktor yerleşmiş baya zor döner gibi böyle olursa sezaryen olur dedi ben normal istiyorum döner mi dersiniz🤔