_ipekkkkk Şeker yüzünden diyete başladım yediklerimlee doymuyorum ama mecburum sanki bebek hiç kilo almiycakmış gibi geliyor 🤷♀️😔🥺
Cemresra _ipekkkkk bende zorunlu diyet yapıyorum seker den dolayı ama sukur bebegım hıc etkılenmedı ama ben dıyetısyenle calısıyorum kafama gore yapmıyorum
Sevci _ipekkkkk öyle bi alıyorlar ki şaşırırsın 😅 benim hem şekerim var hem covid oldum yemek süremiyordum ağzıma sağolsun minik kuş hızla kilo almaya devam etti yinede 🙈 tabi bende vermeye devam ettim 😅
funnymummy Doktor kontrolünde yapıyorsanız ona göre ayarlamıştır listenizi sıkıntı olmaz inşallah o da sağlığınız için gerekli olmasa diyet yapmazdınız öyle düşünün
_ipekkkkk funnymummy Aynen doktor kontrolünde ama yinede insan acaba yediklerim yetiyormu diye düşünüyor 🤷♀️😔
Cemresra _ipekkkkk aclık 150 tokluk 210 sanırım ben bide diyete ragmen dusmeyen seker ıcın 4 kere ınsulın vuruyorum
Cemresra _ipekkkkk bende bebek kurlerı falan oluyor sizde de var mı korkmayın ben 26 haftalık basladm suan 33 deyim kilo alımı haftasıyla uyumlu
_ipekkkkk Cemresra Çok şükür canım 🤲💗 sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar Kürleri bilmiyorum duymadım hiç
_ipekkkkk Cemresra Benim şeker yüklemesinde içecekten sonra 270 çıktı sonra 229 çıktı Evde ölçüyorum açlık 95.83 falan sabah tokluk 137 147 falan akşam tokluk 165.170. 159 falan 4 gün oldu diyete başlayalı