@“Brvndkm” sizin gibiyim ben de aynen, 2 kürtajım var. Şimdi 5 haftalık hamileyim, nasıl olacak çok merak ediyorum. Kalp atışını duya bilecek miyim, boş gebelik mi sorular brynimde. İçim içimi yiyiyor. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın, her şey istediğin gibi olur.