Halide_70 Detaylı ultrasonda erkek bebeğimin böbrek genişlemesi olduğunu gördük 5mm boyutunda. Onun dışında çok şükür sorunumuz yok. Bunun geçebileceğini duyduk ama…
Gonul_enes Halide_70 bende oglum 3 yasindayken bobreginden genisleme oldugunu ogrenmistim aynen 5 mm simdilik sorun yok ama kum ve tas dokmesini tetikler demisti, ki bizde o sikayette gitmistik hastaneye
MerveNur- Halide_70 bizim detaylıda da görülmüştü 6 hafta geçti üzerinden hala büyüyor 10 mm ve 13 mm oldular ama takibe devam küçülme ihtimalleri her zaman var en kötü doğduktan sonra sünnet vs ya da ameliyat istenebiliyormuş ama ona kalmadan düzeleceğine inanıyorum moral bozacak bi durum yok suyu iyi olduğu sürece 😊
Adileeselvi Halide_70 Benim de ilk gebeliğim de oğlumda aynısı olmuştu ve doktorumuz bizi perinatoloğa yönlendirdi yüzde doksanı anne karnında düzeliyor Muş yada daha sonra küçük bir operasyon ile geçebiliyor Muş ve benim oğlum bazen bebeğin çişini yapmadigina denk gelindiğinde de öyle çıkıyormuş çok şükür ki hiç problem yaşanmadı sizde içinizi ferah tutun
dilara_cinar99 Halide_70 Aynı şeyi bana da dedi doğuma kadar düzelir ama kontrolleri yapılsın dedi sadece geçen doktor baktı göze batan bı büyüme yok yine bakarız dedi😊
Halide_70 momeda gittiğim doktor da olumsuz denecek bir şey yok dedi, sadece takip gerekir dedi. Büyür mü, büyütmemenin yolu var mıdır merak ettim. İnşaallah sorunsuzca yok olur gider. 🌼
Halide_70 MerveNur- suları iyi çok şükür ikizlerimin. Sadece oğlum muzipliğine erken başladı. İnşaallah tüm bebekler şifa bulur. 🌼
momeda Halide_70 benimde kız olmasına rağmen aynı değerlerde genişleme var bende çok korkmuştum başta doktor endişelenme biz söylemek zorunda olduğumuz için söylüyoruz dedi daha önce hiç bir hastamda doğumdan sonra sıkıntı yaşamadım dedi
MerveNur- Halide_70 oyy bi de ikizler mi 😍 evet ben de diyorum oğlum bikaç milim böbreği sana çok mu gördüler diye 😂 Allah büyüktür çok yaygın bi şey geçecektir bizimki de 🌸
Halide_70 Adileeselvi çok şükür ya, anneliğin zorluğunu şimdiden görmeye başladık. Çok şükür ki çözümsüz olmadığını görüyorum. Teşekkür ederim. 🤗
Happy_001 Halide_70 benım de oglum da wardı 34,haftalık gıttım tekrar gecmıs tı hersey normale donmus yani korkma gecıyor anne karnında gecemse bile dogduuktan sorna gecıyor