Gunesim1 Kızlar 39+3 üm dün gece doğuracağım sandım ne gelen var ne giden. 2. Defa yanılıyorum. İlk gebelik heyecanı mı bilmiyorum. Sizler ne durumdasınız? Belirtileriniz var mi? Kaçıncı haftadasınız. İnatçı bebişleri doğunca napalım nasıl cezalandıralım 😀
busraaklnc Gunesim1 ben varım ya 32 de erken doğum riski ve 2 cm açıklıkla apar topar hastaneye yatırıldım 34 de bidaha yatırıldım sonra günde iki tane ilaç kullana kullana zor durdurlar 🥲 şimdi 37 yiz 1 haftadır ilaç kullanmıyorum açıklık 3 cm sancılarım bitmiyor ama doğum için yeterli değilmiş. Bebeğimin kilosu geçen hafta 3.300 dü korkuyorum daha da kilo alcak normal doğum olmayacak diye. Bilmiyorum kafam allak bullak 🤷🏻♀️
NisaSultan Gunesim1 Bende bugün 40+0 oldum ama ne gelen var ne giden hala hiç bir doğum belirtisi yok bu gidişle zorla çıkaracağız nazlı kızımı 😅
lentil Gunesim1 hiç belirti yok sancı yok 40+2 ile yola devam gelesi yok yani nezmn canı ister bilmiyorm ama yeter artık gelsin 🤯🤯
Minikanneee Gunesim1 bende 39+2 yim gece kasıklarım belim falan çok ağrıdı dedim kesin doğurucam ama geçti hergün bugün doğurucam diye geziyorum ama gelen giden yok kaldık böyle🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Gunesim1 busraaklnc ay sizinki yılan hikayesine doğmuş. Ama mutlu son bence 😀 çünkü 32 de 34 de erkenmiş. Ne kadar yatsanız da gecikmesi hep iyi olmuş bence😊 sağlıkla kavuşun inşallah 😊
busraaklnc Gunesim1 tabiki bu zamana kadar gelmesi çok iyi oldu bizim için ama artık gelebilir nereye gitti o kadar çabası yatıyor şimdi paşa paşa 😂
Nazi_Agayeva98 NisaSultan ayni ya bende oyleyim 39+5 haftalikdir hic bir belirti falan yok ne zaman gelecek bilmiyorum
Gunesim1 lentil ayy bence de yeter artık gelsin 😀 hala doğurmadın mı diye soranlar oluyordur bir de sık sık. Uzak durun strese sokarlar. Bana şimdiden başladılar
Gunesim1 fatma-- sizinki de baya nazlı çıkmış. İnşallah bu postu okurken sancınız gelir de bu gün doğurursunuz 😀
Gunesim1 Minikanneee benimki de aynını yaptı, gelmiyorlar gelemdikleri gibi hep heyecan hep heyecan 😀
Aysell88 Gunesim1 doktoruma göre yarın doğurmam lazım 🥰 39+2 olduk 4 gün ilerdeydi en son bekliyoruz valla 😂 3. İnşallah 🤲
Gunesim1 Aysell88 3. Çocukta doğum çabuk oluyormuş. İnşallah çok kolay olur doğumunuz, darısı da başımıza 😍😀
lentil Gunesim1 oooo tabiki düzenli aralıklarla arayıp soruyorlar hemde nasıl artık hamilelik ayrı yordu arayanlar ayrı yordu.