Ozen1 Hanımlar,Van bölge hastanesinde doğum yapan var mı? Nasıl ilgileniyorlar? Hangi doktora gidiyorsunuz?
Umut_Umay Bende Vandayim imkanın varsa hayat hastanesinde Yasemin hanıma gitmeni tavsiye ederim canım
Ozen1 Umut_Umay Yasemin hanım ne kadar ücret alıyor? Ve hafta sonu da bakıyor mu? Bu konuda bilginiz var mı?
MelekAlyaM Vandayım ama devlet hastanesine gitmeyi hiç düşünmedim sonucta ne kadar ılgılebılecekler ki lokman hekım hayata gıdıyorum gürcan beye
Ozen1 MelekAlyaM bazı forumlarda üniversite hastanesinden memnun kalanları okumuştum. Kontrolleri özelde yapıp doğuma oraya gitmeyi düşünen. Hiç bilmiyorum çok kararsızım
Zumraasel Benim doğumum araştırmada oldu gayet memnun kaldım geçen sene o pandemi döneminde o kadar iyi ebeler doktorlar kızım 15 gün kuvozde kaldı gayet ilgiliydiler doktor halen orda
Ozen1 Umut_Umay Pazartesi günü bir arayıp soracağım bakalım. Çok teşekkür ederim. Başkalede görev yaptığım için hastaneye gidip gelmek hafta içi zor oluyor benim için