Kızlar dahiliye den randevum vardı muayeneden sonra doktor bana sonuç içinde randevu almamı söyledi ilk kez böyle bir saçmalık görüyorum ?!! Doktor ilgisizliği diye düşünüyorum ve açıkçası şikayet etmeyi düşünüyorum bu hastane de bu şekilde mi yürüyor herşey bilgisi olan var mı ??