Şu an 31+1 haftalığım, geçen hafta öğrendim ben de, perinatolojiye gidince doktor açılman var dedi, sancım yok, ama karnımın aşağısında ağırlık gibi bir hiss var, bebek doğum pozisyonuna girmiş, her an doğum ola bilir dedi, iğneler, serumlar derken şu an iyiyim çok şükür, dikkat ediyorum kendime, bütün gün uzanıyorum, annem bakıyor. Rabbim erken doğum riski olan tüm annelerin yardımcısı olsun 🙏🏻