Mrv-ElfAda 36+3 üz bugün ama hareketlerde azalma var kızlar bu normal mi? Yeri mi daraldı ondan mı acaba???
Minikpanda6 Mrv-ElfAda bugün girdik 36 ya 2 gün önce ye kadar kıpır kıpırdı sanki dün ve bugün inzivaya çekilmiş ☺️ bilmeedim sağlıkla gelsinler de yeri daralmistr ondan
ttugceymenn Mrv-ElfAda Bir günü diğer günü tutmuyor ki bizde 36+4 olduk her gün farklı ama doktorum günde 10 kez hareket hissetmem gerektiğini söylemişti ona göre takip edebilirsiniz
denizkaradeniz Mrv-ElfAda bizde buhun 36+3olduk bi gün cok hareketli bi gün kısıtlı bende tedirgin oluyorum ama doktorum her dk hareketli olcak diye bisey yok dedi yok karina sessiz ortamda takip et demişti yeri de daralıyordur artik oyuzden de olabilir canim ins saglicakla aliriz kucagimiza son gunler gercekten tedirginlikle geciyo
Mrv-ElfAda Asyaozturk Ediyorda az hareket ediyor eskiye nazaran. Doktorum hareketleri çok çok azalırsa gel hemen dedi. Ben de haftaya gidecektim çatı muayenesi için??
Mrv-ElfAda Minikpanda6 Bence kilo alıyorlar minnaklar 🤩 Zaten kaburgalarımda öyle bi baskı varki. İnanılmaz.. Erkek bizimki karpuz taşıyorum sanki karnımda😂
Aaayseeee Bezen çok hareketli oluyor bazen gerçekten korkutuyor benide. 36 hafta olduk bugün bizdekisinde benim çok ağrım var kasık vajina iç bacakta. Sizlerin de var mı ? Yatarken hiç bir sorun yok ama ayağa kalkınca başlıyor sünnet çocukları gibi geziyorum.
denizkaradeniz Aaayseeee 36+3 haftalık olduk aynen yaa benim de hiç bi tarafim tutmuyo yatakta sağdan sola dönemiyorum karnimda kasılma oluyo yaa gibi oluyor
Mrv-ElfAda Aaayseeee Benim o kdar olmuyor ağrım. Magnezyum kullanıyorum ilacım bittiğinde ağrı başlıyor ama
Buse2626 denizkaradeniz bende öyleyim tek bende mi diye düşünüyordum Yatağa yatıp kalkamıyorum çok zorlanıyorum yururken karnım taş gibi oluyor hemen 36 haftadayim bende demek normal…