Arkadaşlar 27+5teyim şimdi kontrolden çıktım ,doktor 2 tur boynunda kordon dolanması olduğunu söyledi 4 tura kadar dolanan hastaları olmuş ama içime yine de su serpmedi hareketlerinden dolayı böyle sanırım size de söylemiş miydi oldu mu böyle durumunuz yardımcı olur musunuz