Rina Merhabalar yumurtlamadan kaç gün sonra hamilelik belirtileriniz başladı ve nelerdi? Ben bir düşük ve kimyasal yaşadım, reglim gecikene kadar test yapmayacağım ama belirtiler neler olabiliyor merak ettim😇
Fadile1 Rina merhaba canım bende aşırı bel ağrısı kasık ağrısı ve göğüs ağrısı oldu reglim 2 gün geçtikten sonra test yaptım pozitif çıktı daha önce kimyasal gebelik yaşadığım için test yapmaya korktum
Nermin_nur1 Rina Yumurtlamadan 5-6 gün sonra kaşık ağrım başlamıştı canım. Dün de hamile olduğumu öğrendim. Benimde iki kere düşüğüm olmuştu 😓Rabbim seninde gönlüne göre versin
kemalim01 Rina gögüs ağrısı ve kasık ağrısı oluştu bende erken gebelik testi çok silik çıktı gününü bekliyorum tekrar test için hayırlısı olsun hakkımzda
Sevdapl Nermin_nur1 benim 8 gün oldu erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Erken o zaman daha. Teşekkür ederim ☺️