1-2 hafta önce vajinamın üst kısmında içinde değil et beni gibi minik bir parça çıktı. Ciddiye almadım ama bir yerde karşıma çıktı araştırınca bunun siğil olduğunu anladım. Cuma gününe randevu aldım ama endişe ettim 5 aylık hamileyim. Siğil üst kısımda kalıyor iç kısma çık uzak. Gidişat ben oluyor lütfen bunu yaşayan arkadaşlar paylaşabilir yaşadıklarını