Aslii54 canım benimde sadece 1 kere bastırmışlardı, 3te doğuma girdim gece 11 gibi yürümeye başladım yürümek zor değil yataktan kalkarken hemşirelerde gelmişti ilk kaldırıyorlar yardımcı oluyorlar merak etme, yürümek can yakmıyor ne kadar çabuk yürürsen o kadar iyi toparlarsın hayırlısıyla