Meralsert42 Kizlar mrb su 3 gundur gobegimde fazlasiyla atma var atar damar gibi sanki karnim surekli kalp atisi gibi seyiriyor sizin kide oylemi anlayamadim ama siddetli normal mi bu yasayan varmi acaba
Annemm_22 Meralsert42 evet normal ben hep bebeğin diye mutlu olurdum izlerdim o haftalarda yaki atana kadar ablama hep derdim bebek bu o hayır derdi bebek tekme atınca anlayacak çsın ve gerçekten öyle oldu.. Hamilelikte değil hpe öyle atıyor ama biz hamilelikte sürekli karnımzdan Bi beklenti oldugu için fark ediyoruz en son eşimi uzatıp baktım atıyor mu onda da aynı şekildeydi
Elfnr Meralsert42 rahim büyünce kaslar oyle atar dogum önce ve sonrası bu sekılde hareketler yasadım oglumda
aysnrsvs Meralsert42 bende hissediyordum her zaman olmuyor bebek çok aşağıda oluyor Internetten de bakarsan anlarsın tatlım kalp gibi daha güçlü hatta
g4mze Canım bende 9+5 haftalığım göbekte atan senin kendi atışın. Bebeğinkini 10 haftada göbekte hissedemezsin ve bebeğinki bizimkinin neredeyse 2 katı şeklinde hızlı atar. Şiddetli atım senden kaynaklıdır bebişin atımı 10. Haftada şiddetli atmaz.
Meralsert42 g4mze zaten bebegi hissettigim icin dememistim canim ben bebegin atisini zaten suan hissedemem ama karnimdaki seyirme atma kendimin bike olsa yasayan varmi normal mi diye sordun 😚
g4mze Meralsert42 bende çok nadir hissediyorum kasığımda ve göbeğimde bişey yoktur bence canım endişelenme ama için rahat etmiyorsa istersen doktoruna bir sonraki randevunda sorabilirsin nedenini
Kader-01 Aynen canım bende 10 haftalığım bebeğin etkisi sanmıştım aynı kalp gitti atıyor göbüşüm eşimde senin diyordu atan kalbin vs damarın etkisidir
Meralsert42 Annemm_22 😊 bebek oldugunu dusunmedm ama karnimin icinde farkli bir atar damar var inanilmaz atiyor ve acaba farkli bir durum mu ki diye dusundum canim
Meralsert42 Elfnr Allah var hep erkek gibi geciyordu aklimdan canim ama bole durumlarda insan ister istemez inanilmaz tedirgin oluyor
Ecetiryaki Bende 10.haftadayım karnımı rahat hissetmiyorum, karnımının üzerine giydiğim şeyin lastiği falan denk gelince rahatsız oluyorum. Daha erken aslında neden böyle oluyor bilginiz var mı?