caglaby arel kesinlikle ben de oğluma aren koyacağım. Çok güzel bi ism. O duyanlar çok biliyolar onlar sana ariel derse sende onların çocuklarına aynı şekilde lakap bul sussunlar. Aybars bana çok kaba geliyor canım. Arel kesinlikle daha kibar ve naif