Evrem94 Semaselcuk benimde hergun oluyor canim 14 haftaligiz cok sukur ve hala devam ediyor ilk hamilelikse rahim buyudugu icin damarlar geriliyor o yuzden oluyormus korkma 😊 ama cok siddetlenirse doktoruna mutlaka git
Ebruaksoy Evrem94 Canım bende 13. Haftaya girdim adet ağrısı gibi kasığımda ağrı var 3 gündür. Ama ne leke ne kanama var çok şükür normal mi bu insan ister istemez tedirgin oluyor 😔
Rabiamehmet İlk haftalarda benim de oluyordu. Doktorum normal korkulacak bişiy olmadığını bebeğin yerleşmesinden kaynaklı olduğunu iletti. Şuan cok şükür ağrım kalmadı
Roses Ebruaksoy bende 13 haftam girdim dün doktora sordum normal dedi korkuyorum bende inşallah bişey olmaz
Ebruaksoy Roses bende yarın gidicem doktora ilaç filan verdi mi canım kullanman için. Bazı doktorlar suya karıştırılan magnezyum tozundan veriyormuş
Roses Yok vermedi gayet normal dedi akintim oluyodu idrar testi istedi usg de bebek normaldi bişey demedi 1 hafta sonra yine randevum var bakalım ne dicek
Rabiamehmet kanamanız olmuyor ise korkarım vucut kendni hamileliğe hazırlıyor.ilk haftalar da bnde cok çekti acaba akımtım kırmızı mı diye 5dk bi wc de idim. Şimdi ilk3 ay öyle gecti