zehra-59 ilk aylarda içmemiştim, sonraki aylarda içmeye başladım günde 2-3 hatta bazen 5i görüyordum. Çok şükür sağlıkla kucağıma aldım kızımı ama nefesinde hafif bi hırıltı duysam, bi kere öksürse kendime çok kızıyorum şuanda. Doğduğu günden bu yana yani 2 aydır hiç içmedim, gözünle görünce bebeğini hele de emiyorsa hiç içinden gelmiyor sigara içmek. 1 kere denedim içmeyi tiksindim. Eğer bırakamıyorsan seni anlıyorum ama emin ol doğunca nefesini dinliyorsun vicdan yapıp.