Trabzonnn Kızlar kaç haftalıkken kalp atışını aldınız en son adet tarihim 6 Ekimdi .. kontrole gidince 2 hafta sonra gel dedi hastaheneye gidince 7 haftalık oluyorum adetime göre .
Esra-57 Trabzonnn bebeğimi öğrendiğim de 6 haftalikti ama çok duyamadi kalp atışını ilk etapta çokta yormak istemiyorum bebeği alttan da bakmak istemiyorum riskli düşebilir demişti bana 1 hafta sonra gel bakalım demişti 7 haftalıkken gittiğim de çok net duymuştuk ☺️
Trabzonnn Ada_kacira yanı kalp atışını duyarız o zman . İkinci bebeğim olacak bu ama sanki ilk gebelik gibi insan panikliyo ☺️