Kızlaaar merhaba 💐 Biz 33 haftalık olduk. Yavaş yavaş yaklaşıyor günlerimiz bizim kız erken gelmeye hevesli 37’yi görsek öpüp başıma koyacağım 🤦🏻♀️Açılmam var , Nst de sancım çıkıyor , rahim ağzı uzunluğum 22 olmuş. Bebişim dönmüş 😬 Sizde durumlar nasıl nasıl gidiyor hamilelik ?🍀