Yarın itibariyle 34.haftaya giriyoruz. Ağrılarım başladı artık kasıklarımda, belimde. Sizlerde de durum böyle mi? Ağrılarım olunca tedirgin oluyorum cuma günü kontrolüm var zaten doktora da söylicem. Ama sizlerin durumu merak ettim. Normal mi acaba bu ağrılar, ilk gebeliğim tecrübesizim o yüzden merak ediyorum 🙂