6 aydır hastanede uğraşıyorum hormon testleri hep normal çıktı doktor rahim filmi çekmiyorum sana 20 yaşındasın dedi bende istiyorum dedim zaten rahim filminde de hiçbir şey çıkmaz dedi nerden biliyorsa 6 aydır ben bunun için uğraşıyorum bi o kaldı belki ondan sonra olacak çocuğum 1 seneyi geçti evleneli yaşı küçük diye rahim filmi çekilmeyen var mı benim gibi o kadar okudum yaş sınırı yok diye bilmiyorum canım çok sıkıldı ne yapcam artık bilmiyorum