sanslibiranne sağlık ocağında mi verdiniz acaba, ben sağlık ocağında veriyorum testleri sanırım orada beklettikleri içinde yüksek çıkıyormuş dr öyle söyledi, şimdi randevu buldukça devletten yaptırıyorum, Tsh yüksekliğide ilaçla düşürülmeye çalışılır, sıkmayın canınızı aç karınla farklı bir yerde de test yapın