Anneadayii22 been, birgün böbrek ağrisi çektim sağ tarafımda geceleri nefes kesiyordu sandım ki aha böbrek büyümesi stent takılcak kesin falan neler uydurdum popomdan, sonra acillik olmaya başladım sürekli heeyeri yumrukluyordum çığlıklar bağırmalar ölüyordum, ultrasona girdim böbrekte devlet hastanesi bişey göremedi salaklar, özele gittim kum dökmüşsün dediler. Zaten o çığlıklı akşam ben dökmüşüm heralde o gün bu gündür ağrım yok. Neyse 3-4 hafta sonrasında detaylı usg için güzel bi radyolog bulmustum kendi muayehanesi olan. Böbreklerimede baktı vay anam 5-6 tane çikolatalı çakıl taşları olur ya onlar gibi taş var böbrekte. Onların usgde bide net gözüküyor. Doğum yapayım aldırmak istiyorum hemen çok korkarım taş kum ağrısından doğum ağrısına diş ağrıısına hiçbişey benzemez adam öldürtür acısı valla ben heryeri yumruklayıp çığlıklqr atıp kıvranmıştım 2-3 saat sürdü meğersem kum dökmüşüm kim bilir taşta nasıl ağrı olur