Mercan89 bende var canım , gece çıldırıcak gbi kaşıyorumm yara olmaya basladı kabuk kabuk , karaciğer enzim testi normal çıktı .. safra asidi testi yaptı sonucunu almadım daha , doktor bebeğe etkisi yok sen kaşınıcaksın ciltle ilgili demekki dedi , buzlu su kovasına sokuyorum